fisa på folk

Haha ville bara dela med mig av dagens fis-nyhet! Jag stod på alla fyra i sängen (fullt påklädd!) och så kände jag att en brakare var påväg. Och sen var den äldsta medlemmen på fffruktkorg i samma rum, och om jag putade tillräckligt mycket med rumpan så visste jag att hon skulle slå mig. Så när jag kände den där brakaren så sa jag hennes namn, hon kollade på mig och sen slog hon till. Och precis när hon kom med handen släppte jag trycket och la av en brakare på hennes hand. HAHA, jag är så klockren. Det var kul, ja det var bara det jag tänkte säga. Och jag måste be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, ingen skriver!
Om ni har en bekant i närheten när du har en brakare på G, prutta på personen, det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0