BAAAJS

Äntligen! sitter just nu på toan och klämmer!
Har inte hjälp en kotte över gränsen sedan i tisdags och nu är det måndag (har nästan gått en hel vecka)
Så det känns faktiskt ganska skönt! Detta beror nog på alla mediciner jag tar för att lindra min smärta jag känner just nu, jag beskådade lite av bajset i toan och det ser normalt ut, bara det att det typ är omslingrat av någon vitt.. (?) Aja hur som helst, nu hoppas jag på att kunna börja bajsa normalt igen! =) chiao!

Förresten, brukar ni också bli väldigt toa nödiga ibland när ni sitter vid datan? Ni vet när det blir sådär akut så att man känner att "JAG MÅSTE GÖRA DET NU!!!!" Eller är det bara jag?



# 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0